دانلود

ساخت وبلاگ

شرط اول رهبر انقلاب برای مسئولین کشور


اگر ما در کسی صدق و اخلاص نبینیم، خیلی احتمال دارد که کار او هم

به درد نخورد

1403_society.jpg

امروز آغازین روز کار دولت یازدهم است. آغاز چهار سال از زندگی سیاسی، اقتصادی و فرهنگی ملت سرافراز جمهوری اسلامی ایران. آغاز برگی دیگر از تاریخ پر شکوه انقلاب اسلامی؛ برگی به پهنای هزار و چهارصد و شصت روز.

مردان دولت یازدهم از امروز کمر همت می‌بندند تا طبق آنچه با امام، رهبر و ملت شریف ایران عهد بسته‌اند، برای روزهای آتی این سرزمین، برای رفع معضلات اقتصادی این کشور و برای عزت و سربلندی سیاسی این وطن بکوشند.

شایسته است در همین آغازین لحظات تلاش دولت یازدهم تأملی کنیم بر بیانات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و خوب به خاطر بسپاریم که مسند نشین دولتی در نظام جمهوری اسلامی ایران را جامه ای جز خدمت به خلق نباید و قول و فعل مسئولان را جز صدق و خلوص نشاید.

آنجا که رهبرمان توصیه می‌کند:

«در جمهوری اسلامی، هر جا که قرار گرفته‌اید، همان جا را مرکز دنیا بدانید و آگاه باشید که همه کارها به شما متوجه است.» *

 

برای همیشه خودتان را آماده نگه دارید. تا انقلاب به هر طریق که اقتضا می‌کند، از شما استفاده کند. این یادگاری را با هم داشته باشیم. یک وقت بهترین استفاده از یک انسان زنده و باشعور این است که مثل نردبان بشود و یک نفر پایش را روی دوش او بگذارد تا دستش به جایی برسد. که کاری انجام دهد. چه اشکالی دارد؟ اگر مصلحت انقلاب و کشور اقتضا می‌کند، باید چنین کاری هم کرد.

 

توصیه‌ام به شما برادران عزیز این است که هر جا هستید، هر کاری احساس می‌کنید انقلاب بدان نیاز دارد آن را انجام دهید. انقلاب به کار آدم‌های کارآمد و صادق نیاز دارد. صدق و اخلاص شرط اول است. اگر ما در کسی صدق و اخلاص نبینیم، خیلی احتمال دارد که کار او هم به درد نخورد و با در مواقعی، مشکل درست کند. انسانی که صدق و اخلاص ندارد ولی کارایی دارد، مثل ماشینی می‌ماند که اگر مراقبش نبودند و یک پیچ آن اشکال پیدا کرد، گاهی می‌بینید که ضربه ای هم به آدم می‌زند. کارایی انسان به این است که هر فردی، از روی اخلاص و صدق و نیت صحیح، کاری را که بر عهده‌اش است انجام دهد تا انسان تلقی شود و ماشین نباشد. **

_______________________________________________________

پی نوشت ها:

* بخشی از بیانات رهبر انقلاب در دیدار با مسئولان فرهنگی / ۵/۱۲/۷۵

** گزیده ای از سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان دولتی و گروه های مستقل فرهنگی ۱۸/۵/۶۸

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : شرط اول رهبر انقلاب برای مسئولین کشور,امام خامنه ای , آیت الله خامنه ای , خامنه ای , امام مسلمین جهان , امام , نهضت عدالتخواهان ولایتمدار , اشرافی گری , اشراف زادگی , آقا زاده , مسئولین , مترفین , دولت هاشمی امام خامنه ای , آیت الله خامنه ای , خامنه ای , امام مسلمین جهان , امام , نهضت عدالتخواهان ولایتمدار , اشرافی گری , اشراف زادگی , آقا زاده , مسئولین , مترفین , دولت هاشمی , دولت کارگزاران , عدالت طلبی , عدالت خواه ترکمن,عدالت خواهان ترکمن صحرا,خون دل,دل خون,جانبازمحمد خادملو,مبارزه با رانتخواران,مبارزه با رشوه خواری,مبارزه با زمینخواری,مبارزه با مفاسد اقتصادی, مبارزه با اشرافی گری و تجملات,مردم محروم,مطالبات رهبری,مطالبات مردمی,نظارت مردم برعملکرد مسئولین,اصل هشتم قانون اساسی,بندمیم وصیت نامه امام ره,دستگاه قضایی,Read more, http,khoondel,niloblog,com,ixzz2ccQwxAZ8, نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 677 تاريخ : چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت: 22:48

 آقایان! مردم ولى‌نعمتهاى ما هستند/ در این راه حتی باید از شهوات حلال هم

گذشت/ چرا ماشین لوکس و نو و مدل بالا؟!

گاهى از جاهایى گزارشهاى نومیدكننده‌یى مى‌رسد و در برخى موارد انسان واقعاً عرق شرم بر پیشانیش مى‌نشیند؛ رعایت كنید. سؤال مى‌كنیم كه چرا ماشین لوكس و نو و مدل بالا؟ مى‌گویند كه اشكال امنیتى داریم! چه اشكال امنیتى؟!...

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : امام خامنه ای , آیت الله خامنه ای , خامنه ای , امام مسلمین جهان , امام , نهضت عدالتخواهان ولایتمدار , اشرافی گری , اشراف زادگی , آقا زاده , مسئولین , مترفین , دولت هاشمی , دولت کارگزاران , عدالت طلبی , عدالت خواه ترکمن,عدالت خواهان ترکمن صحرا,خون دل,دل خون,جانبازمحمد خادملو,مبارزه با رانتخواران,مبارزه با رشوه خواری,مبارزه با زمینخواری,مبارزه با مفاسد اقتصادی, مبارزه با اشرافی گری و تجملات,مردم محروم,مطالبات رهبری,مطالبات مردمی,نظارت مردم برعملکرد مسئولین,اصل هشتم قانون اساسی,بندمیم وصیت نامه امام ره,دستگاه قضایی, نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 834 تاريخ : چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت: 17:05

چراغ خاموش ماشین اصول گرایان گلستان نیازمند تعمیر است ؟؟

ماشین اصول گرایان گلستان این روزها یا چراعش خراب شده یا از واحد مرکزی خبر گفته اند که ماشین باید با چراغ خاموش حرکت کنه
اما مشکل اصلی در این میان چراغ خاموش ماشین اصول گرایان نیست ، بلکه مسیری است که نور چراغ برای علاقمندان در طول سالیان سال روشن و نورانی کرده است تا همگان ببینند که پایشان را باید کجا بگذارند که خدای ناکرده در چاله نیفتد اما د راین میان یک حادثه کوچک و مشکلی که در دنیای سیاست در همه جای دنیا رخ می دهد باعث شده است که نتها در این روزها شاهد عقب نشینی ناگهانی اصول گرایان استان شویم بلکه متاسفانه ماشین و موتور محرکه اصول گرایان در استان گلستان کاملا از حرکت ایستاده و منتظر این هستند که کس یا کسانی بیایند و ماشین را حولش بدهند
این در صورتی است که این عقب نشینی باعث شده است که هر چه بنجل و درب و داغون پا به دنیای قدرت بگذارند و کسانی که الفبای سیاست را بلد نیست الان سکان دار و دایه دار استان شده اند و با نشست های شبانه در صدد کسب قدرت در استان هستند
از همین الان برای انتخابات دو سال دیگر نقشه می ریزند و اعتقاد دارند دنیا ی شیرین دریاهایشان شروع شده است
اصول گرایان گلستان مگر در گذشته پست و مقام عامل اتحاد شما بوده است ?
مگر رانتهای پشت پرده داشتید که الان دیگر حال و حوصله تجمات را ندارید ?
نکنه الان دیگر خجالت و ترس و واهمه دارید که این تجمعات باعث در خطر افتادن موقعیت شغلی و بازاری شما شود ?

اگر اینطوره و شاید هم همینطور باشد ، خدایا به تو پناه می برم که جبهه اصول گرایان در دام و تور شیاطین گرفتار شده است
به خود آئید و دوباره تشکیلات را جمع و جور کنید

 

اگر خواهی بماند راز پنهان   به دل آن راز پنهان ساز چو جان
مکن راز آشکارا تا توانی   که اندر محنت و اندوه مانی
حکیم این راز را خود پرده در شد   که رازی کن دو بیرون شد سمر شد
که گل چون راز خویش از پرده بگشاد   به اندک فرصتی در آتش افتاد

مدیریت سایت عدالت خواهان گلستان

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : چراغ خاموش ,ماشین اصول گرایان, گلستان ,نیازمند تعمیر است ؟, نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 503 تاريخ : چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت: 23:37

بیانه مهم انصارحزب ا...گلستان  

باسمه تعالی

آیه الله آملی لاریجانی- رئیس محترم قوه قضائیه

حجه الاسلام روحانی – رئیس محترم قوه مجریه

دکتر لاریجانی – رئیس محترم قوه مقننه

با اهدای سلام وتحیات الهی؛

احتراما بدینوسیله گوشه ای از دغدغه های متدینین خطه ولایتمدار و شهیدپرور استان گلستان در خصوص ویژه خواریها و سوءاستفاده از انفال و چوبهای صنعتی جنگلهای این استان را به اطلاع می رساند. به امید آنکه توجه ویژه و پیگیری جدی و برخورد قاطعانه با متخلفین سودجو زمینه صیانت از بیت المال را فراهم آورد.

از باب امر به معروف و نهی از منکر ، این بزرگترین و مظلومترین واجب فراموش شده اسلام عزیز یاداور می شود که روش زمامداری در اسلام و روابط حکومت با جامعه، بر اساس مساوات و عدالت و احترام و رعایت حقوق همگان و توجّه به آحاد ملّت و حذف تشریفاتِ بیهوده است.

«حاکم» در اسلام، فردی است که مسئولیّتش از افراد دیگر بیشتر و وظائفش از همگان خطیرتر است. حاکم مانند برادری مهربان و خادمی دلسوز و امین، انجام وظیفه می‏نماید و حکومت را وسیله اشباع غرایز حیوانی، خودخواهی و نخوت قرار نمی‏دهد.

حاکم نمی‏تواند خود و کسانش را بر دیگران برگزیند و برای خود و وابستگانش دستگاه و تجمّلات فراهم کند و به روش کسری و قیصر عمل نماید، از مردم فاصله بگیرد و بیش از حقّ خود از «بیت‏المال» بردارد.

حکومت در اجتماع اسلامی، باید درخشان‏ترین مظهر «عدالت اسلامی» باشد و از استبداد و استثمار، به هر نحوه، منزّه باشد و در تقسیم بیت‏المال بین افراد ملت هیچ‏گونه تبعیض روا ندارد....

حکومت امام علی علیه‏السلام نشان دهنده تمام این اصول و روشن‏ترین تجلّی حکومت انسانی و معرّفِ حقیقی روح عدالت و مساوات اسلام است.

در فرهنگ امام علی علیه‏السلام بهره‏گیری از بیت‏المال و حفظ و حراست از آن بر اساس قانون، از اهمیّت ویژه‏ای برخوردار است. یکی از اموری که حضرت بر آن اصرار و پافشاری می‏ورزید، جلوگیری از بخشش‏های ناروای بیت‏المال و تقسیم مساوی آن بین مسلمانان، اعم از عرب، عجم، مولی و عبد بود.

امام خامنه ای در خصوص پرهیز از هرگونه سوءاستفاده از بیت المال فرمودند: همه دقّت داشته باشند که درست حرکت کنند. کار غیرقانونى نکنند؛ کار غیراخلاقى نکنند؛ سوءاستفاده نشود؛ از بیت‌المال صرف و خرج نشود؛ .... این ملت هم ملت روشن و متدیّنى است؛ ملتى است که به آرمانهاى انقلاب معتقد است و انقلاب را دوست دارد. انقلاب مى‌تواند این کشور را نجات دهد. بدانید! اگر ارزشهاى انقلابى فراموش شد، هیچ قدرتى نخواهد توانست مشکلات این کشور را برطرف کند و آن را بسازد.20/11/1374

نکته قابل توجه اینکه شمال ایران، به واسطه جنگل های سرسبز و زیبایش یکی از جذاب ترین زیست بوم های منطقه و جهان است. اما متاسفانه در سایه تساهل و تسامح مسئولان در سال های اخیر ، حمله به جنگل های شمال ، که با همکاری برخی نهادهای دولتی و زمین خواران بزرگ صورت گرفته ، فاجعه ای بی مانند در تاریخ این سرزمین را رقم زده است.


تخریب روزانه 40 هکتار از عرصه‌های جنگلی و تغییر کاربری این اراضی به کاربری‌های مسکونی و تجاری، جنگل‌های شمال کشور را به‌شدت تهدید می‌کند.

این تخریب‌ها سبب شده طی 50 سال اخیر، یک میلیون هکتار از اراضی جنگلی شمال کشور کاسته شود و مساحت این جنگل‌ها از3میلیون هکتار به1.9میلیون هکتار تقلیل یابد.

سیلاب‌های عظیمی که طی 2‌دهه اخیر به ویژه در مناطقی از استان‌های گلستان و مازندران ضمن مرگ بسیاری از هم وطنان عزیز خسارت جبرا‌ن‌ناپذیری را بر منابع طبیعی به عنوان یکی از مهمترین سرمایه های ملی وارد کرده است از نکبتی های عدم توجه به غارت جنگلهاست.

منابع جنگلی شمال از دیرباز آماج سوء‌استفاده‌های کلان قرار داشته، افرادی که هیچگونه سنخیتی با جنگل نداشته‌اند، از طریق اعمال نفوذ و در کسوت مجریان طرح‌های جنگلداری دست به چپاول این منابع لایزال(که امروز زوال‌‌پذیر شده است) زده‌اند.

اقدام زودهنگام و نارسایی‌های موجود در تهیه طرح‌های جنگلداری از یکسو، عدم صلاحیت بسیاری از مجریان طرح‌ها از سوی دیگر همچنین متجاوزین و قاچاقچیان چوب و... عاملین اصلی تخریب جنگل‌ها ، انصار حزب الله گلستان را برآن داشت تا توجه روسای محترم قوای سه گانه را علاوه بر موارد فوق به مسائل کلان مدیریتی از جمله ضرورت ارزیابی نتایج حاصل از نیم قرن اجرای طرح‌های جنگلداری که سهم مهمی در روند تکاملی یا قهقرایی جنگل دارد، معطوف کند.نکته حائز اهمیت دیگر که سالها انصارحزب الله نسبت به آن افشاگری نموده اینکه برخی از این سوء استفاده کنندگان متاسفانه از نورچشمیهایی هستند که بواسطه مفاسد اقتصادی پایگاه مردمی هم نداشته و منفور امت انقلابی اند ، اما در مقابل همسوی ضد انقلاب و منافقین جدیدند.

درپایان از محضر یکتای بی همتا خاضعانه و ملتمسانه تقاضامندیم که ما و شما را بر صراط مستقیم امام راحل و شهدای گرانقدرمان که همان صراط مستقیم نبی مکرم اسلام و خاندان طاهرینش میباشد ثابت بدارد. ان شا الله

                                      والعاقبه للمتقین

                    روابط عمومی انصار حزب الله استان گلستان 

1392/5/29

 

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : بیانه انصارحزب ا, آیه الله آملی لاریجانی, رئیس محترم قوه قضائیه,حجه الاسلام روحانی ,رئیس محترم قوه مجریه , دکتر لاریجانی , رئیس محترم قوه مقننه , نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 697 تاريخ : چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت: 15:31

یک موقع فکر نکنید که این دولت ، دولت سایه، کارگزاران سازندگی و اصلاح طلبان است؟ !!

نگاهي در آينه

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : یک موقع ,فکر نکنید, که این دولت , دولت سایه کارگزاران سازندگی ,و اصلاح طلبان است؟!!, نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 492 تاريخ : چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت: 0:13

انما جزاء الذين يحاربون ا... و رسوله و يسعون في الارض فساداً ان يقتّلوا أو يصلبوا أوتقطع ايديهم و ارجلهم من خلاف او ينفون في الارض ذلک لهم خزي في الدنيا و لهم في الآخره عذاب عظيم...(6).» «جز اين نيست که کساني که با خدا و پيامبر او به جنگ بر مي‌خيزند و براي فساد در زمين تلاش مي‌کنند، سزاي آن‌ها اين است که کشته شوند و يا به دار آويخته گردند و يا دستان و پاهاي آن‌ها به‌صورت معکوس جدا شوند و يا به تبعيد فرستاده شوند تا خواري و ذلتي برايشان در دنيا باشد و در آخرت عذابي بزرگ دارند» تنها راه نجات اين گروه از اين گونه مجازات‌ها اين است که پيش از شکست و مغلوب شدن از راه خود برگردند چه آن‌که مي‌فرمايد: «الا الذين تابوا من قبل ان تقدرو عليهم فاعلموا ان ا... غفور رحيم

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : فتنه‌گران ,به اصحاب, جمل ,نزديک ترند ,تا به, ابن‌ملجم,فتنه 88 ,فرمودند,چرا با استدلال, امثال, جلالی و پزشکیان, نمی‏توان از فتنه 88 چشم‏پوشی کرد!؟,اصرار بر ,خط قرمز ,بودن فتنه؛ تلاشی, برای حفظ جمهوریت, که ناجوانمردانه ,به «کاسبی», تعبیر, شدعدالت خواهان غرب گلستان , بندرترکمن خون دل, خون دل بندرترکمن,روشنگری,جانباز شهواری, مطالبات مردمی, پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری , نظارت مردم , نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 528 تاريخ : سه شنبه 29 مرداد 1392 ساعت: 22:56

حسن روحانی رئیس جمهور روز دوشنبه در مراسم روز تودیع و معارفه وزیران سابق و جدید کشور با بیان این که همه در حقوق شهروندی برابر هستند، گفت: در دولت تدبیر و امید هیچ مقامی به ویژه مسئولان وزارت کشور نباید بین اقوام و مذاهب مختلف، ادیان رسمی در دادن حقوق شهروندی تفاوتی قائل شود؛ چرا که همه در این حقوق برابر هستند و هیچ فرق بین یک ترک، لر، بلوچ و عرب وجود ندارد. - به گزارش ایسنا، روحانی افزود: ما در ایران دولت فارس یا دولت ترک و عرب نداریم، ما دولت ایران داریم، ایران یک چتر واحد است که همه زیر آن چتر واحد هستیم، یک نظام واحد داریم که همه زیر چتر آن هستیم، یک دولت داریم که همه زیر این چتر هستند ...

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : اقوام ایران, ترکمن,فارس,بلوچ,کرد,لر,ترک,مازندرانی,گیلانی,بلوچی, نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 509 تاريخ : دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت: 23:25

 

اتوبوس‌هایی که برای مراسم معارفه وزرا حرکت می‌کنند!

اتوبوس‌هایی که برای مراسم معارفه وزرا حرکت می‌کنند!

 

تا چندی پیش، اصطلاحی به نام مدیران اتوبوسی در کشور وجود داشت، ولی به تازگی در یک حرکت عجیب و غریب دیده شده که برای معارفه وزرای جدید، افرادی رسما با اجاره یک اتوبوس به محل معارفه وزیر می‌روند!         
دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : مراسم معارفه,وزرای دولت,اتوبوس,مدیران اتوبوسی,عدالت خواهان غرب گلستان , بندرترکمن خون دل, خون دل بندرترکمن,روشنگری, مطالبات مردمی, پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری , نظارت مردم برعملکرد مسئولین, تداوم عملی راه شهیدان, نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 557 تاريخ : سه شنبه 29 مرداد 1392 ساعت: 11:09

 اظهارات دادستان درباره فرزندان هاشمی، قرارداد کرسنت، بیمه ایران و پرونده‌های اقتصادی

در پنجاهمین نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه محسنی اژه‌ای درباره پرونده‌های قضایی فرزندان هاشمی، متهمان پرونده نفتی کرسنت، سرنوشت اختلاس از بیمه ایران و همچنین دستگیر شدگان پرونده‌های اقتصادی اظهار نظر کرد.

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : نشست خبری ,سخنگوی ,قوه قضاییه, محسنی اژه‌ای,اژه ای,رئیسی,دستگاه قضایی,مهدی هاشمی,فائزه هاشمی,پورمحمدی,وزیردادگستری,رئیس سازمان بازرسی,دادستان کل,سازمان بازرسی کل کشور,عدالت خواهان گلستانپرونده قضایی,هئیت دولت,خون دل,مطالبات رهبری ,نظارت مردمی, نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 648 تاريخ : دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت: 22:50

تدراک گسترده برای تغییر و تحول افراطی در دوره انتقالی وزارت علوم

همراهی دو اتوبوس از افراد حاشیهدار و اخراجی باتوفیقی،هنگام حضور در وزارت علوم/ توفیقی در جمع فتنه‌گران سال 88 چه گفت؟/ این تاسف‏بار است که رای موسوی رابگیریم و به اسم شخص دیگری بنویسیم + فیلم

به نظر من از هر جنبه که نگاه کنیم واقعا ابعاد این تاسف و تاثر و تالم بسیار گسترده است و ما رای شخصیت با تقوا سالم و مدیر با تجربه‌ای مثل آقای مهندس موسوی را بگیریم و به اسم کسانی بنویسیم که ... (تشویق حضار)
دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : توفیقی ,در جمع ,فتنه‌گران 88 چه گفت؟,فیلم ,ستار بهشتی , دستگاه قضا , محسنی‌اژه‌ای‌ , فتنه ,زنگنه, با داس, آمد, تغییر مدیران, و معاونان,مسئول پیگیری, کرسنت ,برکنار شد,نماینده پرتلاش مجلس,رای اعتماد به وزیران, نتیجه, رای اعتماد, نمایندگان مجلس شورای اسلامی, به وزرای پیشنهادی ,دولت روحانی,رئیس جمهور, روحانی, نمایندگان مجلس , خط امام ,اسلام امریکایی,اسلام ابوسفیان,اسلام ناب محمدی,اسلام ورفهین بی درد, کابینه دولت,خط اسلام امریکایی,پابرهنگان,مظلوم,اسلام اشرافیت,اسلام ملاهای کثیف درباری,اسلام مقدس نماها,حوزه علمیه,زراندوزان,عدالت خواهان گلستان, نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 793 تاريخ : دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت: 22:36

 جهاد در «سانفرانسیسکو» یا «شلمچه»؟

جهاد در «سانفرانسیسکو» یا «شلمچه»؟

آقای رییس جمهور! برخی از وزرای پیشنهادی شما در دوره جنگ اگر چه فرنگ بودند اما قطعا دلشان برای وطن تنگ شده بود اما ماندند تا درس بخوانند دکتر و مهندس شوند و پس فردا که همه شهید شدند و مجروح، اینان وزارت‌خانه‌ها را مدیریت کنند.

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : جهاد ,سانفرانسیسکو,شلمچه,دکتر نجفی,فتنه,عدالت خواهان غرب گلستان , بندرترکمن خون دل, خون دل بندرترکمن,روشنگری, مطالبات مردمی, پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری , نظارت مردم برعملکرد مسئولین, تداوم عملی راه شهیدان, نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 601 تاريخ : دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت: 20:59

ماموریت "بی بی سی فارسی" از جانب استعمار انگلیس/ از کودتا تا فتنه

"بی. بی. سی فارسی" بهتر از همه کس می دانست که ماجرا تازه آغاز شده است؛ پس در فاصله 25 تا 28 مرداد همچنان به پخش و انتشار «گفتنی های لازم» مشغول بود.

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : بی بی سی فارسی, استعمار انگلیس, نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 502 تاريخ : دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت: 20:50

زنگ خطر جدی برای عدالتخواهان     زنگ خطر جدی برای عدالتخواهان     زنگ خطر جدی برای عدالتخواهان    زنگ خطر جدی برای عدالتخواهان     زنگ خطر جدی برای عدالتخواهان     زنگ خطر جدی برای عدالتخواهان    زنگ خطر جدی برای عدالتخواهان     زنگ خطر جدی برای عدالتخواهان     زنگ خطر جدی برای عدالتخواهان

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : زنگ خطر جدی برای عدالت‎خواهان, زنگ خطر جدی برای عدالت‎خواهان, ,زنگ خطر جدی برای عدالت‎خواهان , نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 535 تاريخ : دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت: 2:59

بر این مبنا ما با دو گونه اعتدال مواجهیم: الف) اعتدال محافظه‌کارانه: اعتدال ارتجاعی و تنازلی و متحجرانه، اعتدال نیم‌سازی بین حق و باطل، اعتدال منفعلانه، اعتدال روشنفکرانه، اعتدال درجازننده، اعتدال ائتلافی و سهم محور، اعتدال کاسب‌کارانه و دلالانه، اعتدال عافیت‌طلبانه و مسئولیت‌گریز و اشرافی و بزبازرگاندلانه، اعتدال کاریکاتوری، اعتدال سازش‌کارانه. ب) اعتدال عادلانه و واقع‌بینانه: اعتدال پیش رو اعتلایی و تکاملی، اعتدال عادلانه و حق‌گرا، اعتدال حکیمانه، اعتدال در خدمت حل مسائل مردم و فساد ستیز، اعتدال سازنده و مدبّرانه، اعتدال حق‌محور، اعتدال جوان‌مردانه و عادلانه، اعتدال مسئولیت‌محور و مردم‌گرایانه و پاک، اعتدال متوازن، اعتدال عزت‌محور.

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : اعتدال! ,کدام اعتدال؟, واقع‌بینانه, و عادلانه ,یا محافظه‌کارانه ,و ارتجاعی,؟,خیانت به خداو رسول خدا و همه مومنان,گریه کن,عدالت خواهان غرب گلستان , بندرترکمن خون دل, خون دل بندرترکمن,روشنگری,جانباز شهواری, مطالبات مردمی, پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری , نظارت مردم, نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 582 تاريخ : دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت: 0:02

در اعتراض به قتل عام غیرنظامیان مصری
 
تسخیر سفارت اسرائیل در مصر

در گیرودار قدرت خواهی نظامی گران و بقایای دیکتاتورمآب رژیم گذشته ی مصر، بازنده ی ناخواسته ی میدان، مردم مظلومی هستند که مطالبات حقیقی شان حاکمیت برمبنای اسلام و مردم سالاری، عدالت اجتماعی، حقوق شهروندی، و نه! به تمامی مداخلات صهیونیستی و امریکایی در امور کشورشان بود.

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : بیانیه ,جنبش عدالتخواه ,دانشجویی ,در اعتراض ,به کشتار ,مردم در مصر, نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 613 تاريخ : يکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت: 23:30

دریافت پول زیرمیزی توسط برخی پزشکان، معضلی که این روزها صدای مردم بندرترکمن  را هم درآورده است.

دریافت زیرمیزی در بازار سلامت، پدیده‌ای زشت و غیراخلاقی است که متاسفانه طی این سال‌ها قبح آن در نزد عده‌ای قلیل از آحاد جامعه پزشکی در شهرستان بندرترکمن  شکسته شده و گرفتن این قبیل پول‌ها بابت اعمال جراحی در برخی از مراکز درمانی، به امری بدیهی تبدیل شده است.

واژه زیرمیزی دیگر برای مردم واژه غریبی نیست. برای همه بیماران و همراهان آنها انگار دیگر یک رسم شده که پول جراحی و هزینه‌های بیمارستان در یک طرف و دستمزد پزشک به صورت جداگانه در طرفی دیگر باید پرداخته شود.

درمان به شرط چاقو!! (تراژدی زیرمیزی در بازار سلامت)

انگار برای برخی پزشکان، طبابت دیگر فقط حرفه‌ای مقدس و نجاتبخش نیست بلکه حرفه‌ای است برای گرفتن پول‌های بیشتر آن هم از بیمارانی که نباید به جز درد بیماری درد دیگری داشته باشند.

دریافت پول زیرمیزی توسط برخی پزشکان، معضلی که صدای  مردم محروم بندرترکمن را نیز درآورد

همواره نظام سلامت در منطقه بندرترکمن از معضلات بسیاری رنج می برد. معضلاتی که طاقت بیماران محروم بندرترکمن و حومه را طاق کرده است؛ بدین گونه بیماری که فقط باید رنج بیماری داشته باشد، گرفتار دردهای بی درمان دیگر نیز شده است.

اما ازهمه مهم‌تر هزینه‌های سرسام آور درمان است که به دلیل ضعف قوانین موجود بردوش بیماران سنگینی می‌کند وعلاوه برآن پرداخت‌های غیرقانونی درقالب « زیرمیزی» نیز به درد بیماران مردم محروم بندرترکمن  اضافه می‌شود. وجهی که هنوز هم متأسفانه برخی پزشکان از بیماران خود دریافت می‌کنند و به این ترتیب هزینه‌های گران درمان را گران تر و بیماران را بیمارتر می کند.

با این حال با وجود اینکه دریافت وجه اضافی از بیمار قانونی نیست، اما با وجود غیرقانونی بودن به یک تراژدی همیشگی تبدیل شده است و این تراژدی دنباله دار بوده و هنوز متولیان امر تاکنون بر ای ریشه کن کردن این معضل  ای ریشه کن کردن این رفتار غلط اجتماعی، پزشکی  دراین شهر کوچک و نیز حل آن چاره‌جویی اساسی نکرده‌اند.!!

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : دریافت پول زیرمیزی, توسط پزشکان ,بلای جان, بیماران محروم بندرترکمن,خیانت به خداو رسول خدا و همه مومنان,گریه کن,عدالت خواهان غرب گلستان , بندرترکمن خون دل, خون دل بندرترکمن,روشنگری,جانباز شهواری, مطالبات مردمی, پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری , نظارت مردم, نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 581 تاريخ : يکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت: 23:21

از پیغمبر اکرم (ص) نقل شده است که فرموده:

«من استعمل عاملا من المسلمین و هو یعلم ان فیهم اولی بذلک و اعلم بکتاب الله و سنة نبیه فقد خان الله و رسوله و جمیع المؤمنین;

کسی که کارگزار و مدیری را به کار گمارد در حالی که می داند در میان مسلمانان فردی وجود دارد که برای آن سئولیت شایسته تر و به قرآن و سنت آگاه تر است در این صورت قطعا به خدا و رسول خدا و همه مؤمنان خیانت کرده است.

 

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : خیانت به خداو رسول خدا و همه مومنان,گریه کن,عدالت خواهان غرب گلستان , بندرترکمن خون دل, خون دل بندرترکمن,روشنگری,جانباز شهواری, مطالبات مردمی, پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری , نظارت مردم, نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 483 تاريخ : يکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت: 22:41

گزارشی کامل از آنچه که وزرای دولت تدبیر و امید در مذمت و محکومیت فتنه گفتند

 

تشییع جنازه فتنه 88 در جلسات رای اعتماد به کابینه/ از تقبیح «اردوکشی خیابانی» تا نفی قطعی ایده «تقلب در انتخابات»/ آب پاکی روی دست جنبشی که دیگر سبز نیست

 

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : گزارشی کامل, از آنچه که, وزرای دولت, تدبیر و امید ,در مذمت و محکومیت, فتنه گفتند,تشییع جنازه, فتنه 88, در جلسات رای اعتماد, به کابینه, از, تقبیح, «اردوکشی خیابانی», تا, نفی,قطعی ,ایده «تقلب در انتخابات», آب پاکی روی دست, جنبشی که, دیگر سبز, نیست, نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 489 تاريخ : يکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت: 16:56

سخنان دکتر روحانی و برخی وزرای پیشنهادی در تخطئه اردوکشی خیابانی فتنه‌گران در سال ۸۸ و اعلام برائت از آن حرکت، برای محافل فتنه‌گر گران آمده است.

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : اردشیر امیرارجمند, مشاور, فراری موسوی,رئیس‌جمهور,روحانی,کروبی, سایت گویانیوز,نجفی ,عدالت خواهان گلستان, میلی منفرد, نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 427 تاريخ : يکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت: 16:44